Aktualności
Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiem
Mimo rosnącej inflacji, ceny w sieciach handlowych analizowanych w Badaniu i Raporcie Koszyk Zakupowy® spadły nieznacznie, o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec
Spadek cen w kanale e-grocery o 6,5%, ale zakupy spożywcze online wciąż najdroższe
Z Badania i Raportu Koszyk Zakupowy® autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w kwietniu 2021 r. po raz pierwszy od początku roku, znacząco
Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku
Inflacja, która według GUS przekroczyła w marcu 3% oraz systematycznie rosnące ceny żywności w sklepach internetowych to czynniki, które wpłynęły na wzrost cen grupy
Badanie i Raport Koszyk Zakupowy® – luty 2021
W lutym 2021 r. ceny produktów spożywczych w e-commerce wzrosły w skali roku o ponad 6%. ASM Sales Force Agency publikuje najnowsze Badanie i
Co nowego w drogeriach? Trendy na rynku kosmetycznym w 2021 roku
Magazyn Hurt i Detal dokonał analizy sytuacji na rynku kosmetyków i chemii gospodarczej. Jak branża podsumowuje 2020 rok i jakie są prognozy dla tego
Trendy żywieniowe w 2021, czyli co najchętniej będą kupować konsumenci?
Pandemia COVID-19 miała w ubiegłym roku ogromny wpływ nie tylko na branżę retail, lecz także na nawyki konsumentów. Zmieniły się modele zakupowe Polaków, którzy