Aktualności
Raport koszyka zakupowego – październik 2020
Dzisiaj opublikowany został nasz najnowszy, comiesięczny raport koszyka zakupowego. Październik 2020 rozpoczął okres, w którym detaliści zaczynają przygotowywać się do Świąt Bożego Narodzenia, a
ASM Sales Force Agency na Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2020
Czym obecnie kierują się Polacy podczas zakupów? Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency, wspólnie z uczestnikami panelu pt. „Higiena i cena, czyli
Raport koszyka zakupowego – wrzesień 2020
Koszyk zakupowy ASM SFA to comiesięczne badanie cen podstawowych produktów FMCG w sieciach tradycyjnych, dyskontach, e-grocery oraz hybrydach (sklepach prowadzących sprzedaż stacjonarną i online).
Dobre, bo polskie – czym jest patriotyzm zakupowy
Patriotyzm lokalny – analiza wyborów konsumenckich Postawy zakupowe konsumentów odgrywają ważną rolę w rozwoju rodzimego rynku, szczególnie w trudnym czasie kryzysu. Tzw. patriotyzm lokalny,
Visual merchandising – czym jest?
Czasy, w których dla dobrego funkcjonowania sklepu wystarczyło mieć lokal, asortyment i kasę fiskalną, już dawno minęły. Współcześnie konkurencja na rynku jest naprawdę ogromna,
Recepta na sukces w handlu – czyli czego możemy nauczyć się od sklepów osiedlowych?
Jak utrzymać sukces convenience store’ów radzi ekspert ASM SFA ds. merchandsingu – Paweł Waśko. Kryzys wywołany pandemią koronawirusa boleśnie dotknął branżę retail, w szczególności centra