Aktualności

Marzec 2020r. przyniósł wzrost cen produktów FMCG o 1,4 procent m/m. Większość badanych artykułów podrożała w stosunku do marca 2019r. Badanie zbiegło się z początkiem wprowadzania ograniczeń w handlu w związku z zagrożeniem pandemią COVID-19. Eksperci ASM Sales Force Agency po raz trzeci w 2020r. zmierzyli ceny przykładowego koszyka zakupowego, złożonego z podstawowych produktów FMCG. […]

Eksperci ASM SFA – Dorota Sobieraj i Paweł Waśko w magazynie Hurt i Detal o przygotowaniach do świąt wielkanocnych: Klienci wcześnie zaczynają szukać produktów świątecznych, o czym warto pamiętać przy okazji uzupełniania półek. „Niektóre sklepy startują z wielkanocnymi promocjami ledwo przebrzmią święta Bożego Narodzenia. Rekordziści już w grudniu oferują typowe dla tego okresu towary, a […]

Nowy raport koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency Luty 2020 r. przyniósł nieznaczny (o 0,44 proc.) spadek cen produktów FMCG Średnia wartość koszyka zakupowego w lutym 2020 wyniosła 230,7 zł, a więc o ok. złotówkę mniej niż przed miesiącem. Ceny nadal wyższe niż w 2019 r. Podsumowanie badania koszyka zakupowego luty 2020 Ceny badanych produktów […]

Zapisz się do naszego newslettera