Aktualności

Paweł Waśko o najnowszych trendach w merchandisingu w artykule Dla Handlu
Bezpieczeństwo, natura i zdrowie, to zdaniem Pawła Waśko z ASM Sales Force Agency kluczowe trendy w merchandisingu w tym roku. Przekonania i sposoby postępowania

Wartość koszyka maksymalnego sieci handlowych w czerwcu niższa o 13% niż przed rokiem
Wskaźnik inflacji w Polsce wciąż utrzymuje się na podwyższonym poziomie. Jednak jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy® autorstwa ASM Sales Force

Jak skutecznie przyciągnąć uwagę klientów – Paweł Waśko w Hurt&Detal
„Walka o uwagę klientów zaczyna się na progu sklepu a kończy przy kasie, gdzie finalizują oni swoje zakupy. To wyjątkowo ważna lokalizacja” – komentuje

Wiadomości Handlowe o profesjonalnym wsparciu ASM w outsourcingu personalnym
Portal Wiadomości Handlowe opisał istotne dla branży handlowej wyzwania związane z brakiem rąk do pracy. Autor materiału zauważył, że znaczącym wsparciem są w tym

Paweł Waśko z ASM Sales Force Agency gościem programu Wiadomości Handlowe w telewizji Biznes24
Które sieci handlowe są obecnie najtańsze, jak zmieniają się ceny produktów spożywczych oraz w jaki sposób sieci rywalizują między sobą i jak na walkę

Średnia suma koszyka zakupowego w maju niższa o 4,9% niż przed rokiem
Mimo rosnącej inflacji, ceny w sieciach handlowych analizowanych w Badaniu i Raporcie Koszyk Zakupowy® spadły nieznacznie, o 0,04% wobec kwietnia oraz o 4,9% wobec