Aktualności

Spadek cen w kanale e-grocery o 6,5%, ale zakupy spożywcze online wciąż najdroższe
Z Badania i Raportu Koszyk Zakupowy® autorstwa ASM Sales Force Agency wynika, że w kwietniu 2021 r. po raz pierwszy od początku roku, znacząco
Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku
Inflacja, która według GUS przekroczyła w marcu 3% oraz systematycznie rosnące ceny żywności w sklepach internetowych to czynniki, które wpłynęły na wzrost cen grupy
Badanie i Raport Koszyk Zakupowy® – luty 2021
W lutym 2021 r. ceny produktów spożywczych w e-commerce wzrosły w skali roku o ponad 6%. ASM Sales Force Agency publikuje najnowsze Badanie i
Co nowego w drogeriach? Trendy na rynku kosmetycznym w 2021 roku
Magazyn Hurt i Detal dokonał analizy sytuacji na rynku kosmetyków i chemii gospodarczej. Jak branża podsumowuje 2020 rok i jakie są prognozy dla tego
Trendy żywieniowe w 2021, czyli co najchętniej będą kupować konsumenci?
Pandemia COVID-19 miała w ubiegłym roku ogromny wpływ nie tylko na branżę retail, lecz także na nawyki konsumentów. Zmieniły się modele zakupowe Polaków, którzy
Już jest! Nowy Raport Koszyka Zakupowego Styczeń 2021
Nowy rok otwieramy kolejnym Raportem Koszyka Zakupowego, przygotowanego przez ASM Sales Force Agency. Jakie najważniejsze wnioski przyniosła analiza branży retail w styczniu? Nadal trwa