Aktualności

  Czym obecnie kierują się Polacy podczas zakupów? Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency, wspólnie z uczestnikami panelu...
  Koszyk zakupowy ASM SFA to comiesięczne badanie cen podstawowych produktów FMCG w sieciach tradycyjnych, dyskontach, e-grocery oraz hybrydach (sklepach...
  Patriotyzm lokalny – analiza wyborów konsumenckich Postawy zakupowe konsumentów odgrywają ważną rolę w rozwoju rodzimego rynku, szczególnie w trudnym...
  Czasy, w których dla dobrego funkcjonowania sklepu wystarczyło mieć lokal, asortyment i kasę fiskalną, już dawno minęły. Współcześnie konkurencja...
Jak utrzymać sukces convenience store’ów radzi ekspert ASM SFA ds. merchandsingu – Paweł Waśko. Kryzys wywołany pandemią koronawirusa boleśnie dotknął...
Przedstawiciel ASM SFA, Zbigniew Sierocki, wśród ekspertów multiformatowej konferencji branżowej.   Pandemia koronawirusa zaburzyła prognozy dotyczące scenariuszy przyszłości. Część z...
Zapisz się do naszego newslettera