Montaże POS

Nasi eksperci posiadają ugruntowaną wiedzę z dziedziny psychologii społecznej, wyczucie estetyczne i doświadczenie sprzedażowe w wielu branżach. Doceniamy siłę przekazu w punkcie handlowym! Wiemy, jak – w zgodzie z najnowszymi trendami – skutecznie przykuć uwagę konsumenta, zachęcić go do interakcji (touch and try) i skusić do zakupu. Segment POS, z racji szybkiego rozwoju technologicznego i społecznego tzw. epoki 4.0, jest niezwykle dynamiczny.

Dbamy o to, by nasi eksperci POSM byli zawsze na bieżąco, uważnie śledzili trendy nie tylko handlowe, ale też polityczno-społeczne (np. ekologiczne). Nasze działania, oparte na bieżącym monitoringu rynku, zawsze są dostosowane do bieżących trendów, a tym samym wyjątkowo skuteczne.

Ponadto nasze działania związane z POSM są kompleksowe – obejmują analizę potrzeb i celów Klienta, monitoring konkurencji, plan i zakres sugerowanych działań, scenariusze i wizualizacje, a wreszcie montaż, demontaż i obsługę punktów dystrybucji POSM. Zajmiemy się wszystkim od A do Z!

Supermarket Shelves Interior Full of Products And Hangers

Przebudowy,
instalacje

Dostarczamy rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb. Realizacje POS w swojej finalnej formie stanowią swego rodzaju wypadkową innowacyjnych technologii, a także unikalnej specyfiki danego obiektu, indywidualnych celów przedsiębiorstwa oraz wymagań konkretnej branży. Naszym celem jest dopasowanie dostępnych rozwiązań do Twoich
oczekiwań.


Nasza działalność ma charakter kompleksowy. Począwszy od montażu lub przebudowy instalacji POS, aż po rozległe wsparcie merytoryczne i fachowe doradztwo, a także audyt ekspozycji sklepowej. Dystrybucja POSM to nie tylko narzędzia, ale i wiedza, jak z nich korzystać.

Czym są materiały POS?

POSM (Point of Sale Materials) to szeroko rozumiany zakres materiałów promocyjnych, których celem jest dostarczenie
potencjalnemu klientowi informacji o produkcie, który znajduje się w naszej ofercie. Na przestrzeni lat tego typu realizacje
przeszły długą drogę, a rozwój technologii napędzał jednocześnie implementację zupełnie nowych sposobów na dotarcie
do odbiorcy. Obecnie optymalne wdrożenie tego typu rozwiązań zależy od zrozumienia nawyków, tendencji oraz
mechanizmów psychologicznych konsumenta.


Jak POSM wygląda w praktyce? Tutaj mamy do czynienia z dużą różnorodnością. Począwszy od drukowanych
materiałów reklamowych — ulotek, broszur i plakatów — poprzez stojaki produktowe, konstrukcje ekspozycyjne oraz
makiety, aż po realizacje oparte na nowoczesnej technologii, jak choćby interaktywne kioski. Wartość informacji
kierowanej do klienta to jedno, lecz równie (o ile nie bardziej) istotna jest lokalizacja oraz forma przekazu. W naszej gestii
leży dopasowanie poszczególnych elementów do wymagań Twojego biznesu.

Optymalne miejsce montażu materiałów POS:
Lokalizacja odgrywa tutaj kluczową rolę — od miejsca montażu materiałów POS w dużej mirze zależy skuteczność całej kampanii promocyjnej. Nadrzędnym celem tego typu realizacji jest wpływ na wybory konsumenckie Twoich odbiorców. Powinny one zatem znajdować się bezpośrednio w miejscu prowadzenia sprzedaży, aby wywołany efekt mógł błyskawicznie przerodzić się w decyzję o zakupie. Centralnym punktem zawsze jest produkt — zadaniem POSM jest natomiast skuteczne wyeksponowanie jego zalet i zatrzymanie uwagi potencjalnego klienta.
Skuteczność kampanii POS:
Z czego wynika skuteczność kampanii opartej na materiałach POS? Kluczem jest tutaj dopasowane odpowiedniej formy reklamy do specyfiki produktu i miejsca dystrybucji. Prosty przekaz sprawdza się najlepiej — krótki i chwytliwy komunikat (który przy okazji niesie faktyczną wartość dla odbiorcy) ma największą szansę, by przebić się do świadomości potencjalnego klienta. To właśnie w bezpośrednim charakterze promocji leży efektywność tego typu realizacji. Nasi doradcy pomogą Ci wybrać optymalną formę promocji, tak aby zwiększyć szansę na sukces produktu. Istotnym czynnikiem jest również logistyka POSM. Co to oznacza? Odpowiednia dostępność (zarówno w sensie faktycznego uzupełnienia asortymentu, jak i dobrej ekspozycji na terenie sklepu) to bardzo ważny warunek, bez którego trudno o wymierne efekty. Brak możliwości zakupu reklamowanego produktu negatywnie wpływa na nastawienie konsumenta. Warto również pamiętać, że znaczna część decyzji zakupowych podejmowana jest na miejscu, pod wpływem impulsu.
Korzyści z dystrybucji materiałów POS:
Najważniejszą wartością jest tutaj znacznie lepszy przepływ informacji pomiędzy przedsiębiorcą a klientem. Na podstawowym poziomie dystrybucja materiałów POS umożliwia optymalizację stacjonarnych działań reklamowych — nie tylko pod kątem ich skuteczności, ale także kosztów. Obsługa tego typu realizacji obejmuje nie tylko sprzedaż personalizowanych materiałów reklamowych, ale także ich naprawę i ewentualną wymianę, jak również utylizację starych ekspozycji i instalacji. Kompleksowy zakres usług odgrywa tutaj niebagatelną rolę. Wszelkie działania w zakresie dystrybucji i obsługi materiałów POSM dążą do uzyskania efektu synergii. Z perspektywy klienta chodzi tutaj o stworzenie spójnego i atrakcyjnego wizerunku produktu oraz przekazanie niezbędnych informacji. Z punktu widzenia przedsiębiorcy celem jest natomiast optymalizacja w zakresie logistyki — zarówno na poziomie pojedynczego sklepu, jak i całej sieci, łańcucha dostaw i innych elementów rynkowego krajobrazu. Doświadczenie i wiedza naszych ekspertów pozwala nam na realizacje szeroko zakrojonych projektów.
Poprzedni
Następny

Masz pytania?

Napisz do nas: realizujemy projekty na każdą skalę, w każdym miejscu i o każdym czasie!

Co oferujemy

merchandising

outsourcing sił sprzedaży

outsourcing personalny

hostessy

audyty i badania

montaże POS

programy lojalnościowe​

eventy, targi konferencje​

produkcja logistyka​

strategie marketingowe​

promotorzy marki

sprawdź naszą ofertę