ASM Sales Force Agency

Dlaczego w najtańszej sieci nie wszystko jest najtańsze…?

Gdzie kupić najtańsze produkty spożywcze?

Dlaczego robiąc zakupy tylko w jednym sklepie nie jesteśmy w stanie nabyć po najniższej cenie wszystkich 40 produktów FMCG objętych naszym comiesięcznym badaniem? Innymi słowy – dlaczego w najtańszej sieci Auchan nie wszystkie ceny będą najniższe? Co więcej, lider naszego rankingu wcale nie oferuje największej liczby najtańszych produktów – za to w swoim asortymencie ma też niewiele artykułów najdroższych…

Skomplikowane?

Zachęcamy do wysłuchania podcastu MarketNews24, w którym Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency, wyjaśnia metodologię i zawiłości badania cen koszyka zakupowego ASM SFA: W jakich sklepach kupimy najwięcej najtańszych produktów

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.