Skuteczne projektowanie oraz wdrażanie programów konsumenckich to nasza specjalność.
Tworzymy i obsługujemy programy konsumenckie skierowane do Klientów indywidualnych (B2C) oraz biznesowych (B2B). Jesteśmy firmą łączącą programy motywacyjne i lojalnościowe, badania marketingowe, merchandising, promocje handlowe, retail marketing, a także system obsługi on-line w komplementarną grupę usług. Oferujemy wyjątkowe know-how, doświadczony zespół, sprawdzone narzędzia oraz korzyści wynikające ze skali działania.
programy lojalnościowe zorientowane na nagrodę
programy lojalnościowe zorientowane na relację
zalety programów konsumenckich
Programy lojalnościowe zorientowane na nagrodę
To programy, w których uczestnik otrzymuje gratyfikację w materialnej formie cieszą się największą popularnością wśród konsumentów. Nagroda może być przyznawana w zamian za uzbierane punkty bądź spełnienie innych warunków.
Programy lojalnościowe zorientowane na relację
To programy nastawione na budowę długotrwałych zaangażowania Klienta w świat marki i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Uczestnikom oferuje się np. przynależność do klubu marketingowego lub karty stałego Klienta. W zamian za członkostwo w klubie czy posiadanie karty konsument otrzymuje unikalne przywileje.
Zalety programów konsumenckich
W oczach uczestników najbardziej wartościową częścią programu lojalnościowego są nagrody. To one decydują, w jakim stopniu Klient zaangażuje się w akcję. W zależności, do jakiej grupy docelowej program jest skierowany, powinien mieć przygotowany odpowiedni mechanizm gratyfikacji. Jeżeli celem jest realizacja oczekiwań wielu grup beneficjentów, to konstrukcja programu powinna być prosta i przejrzysta, a oferowane nagrody różnorodne. Aby program lojalnościowy był skuteczny należy przygotować nieszablonowy koncept, który zainteresuje Klientów i będzie wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Zalety takich programów to m.in. zwiększenie sprzedaży danego produktu czy usługi, pozyskanie nowych Klientów, utrzymanie dotychczasowych nabywców, podniesienie świadomości marki na rynku czy budowanie relacji z Klientami.
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/canoncinema/public_html/sfa2/wp-content/themes/asm/template-parts/big-slider.php on line 18
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/canoncinema/public_html/sfa2/wp-content/themes/asm/template-parts/big-slider.php on line 18
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/canoncinema/public_html/sfa2/wp-content/themes/asm/template-parts/big-slider.php on line 18
Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/users/canoncinema/public_html/sfa2/wp-content/themes/asm/template-parts/big-slider.php on line 18
W całej Polsce posiadamy bazę ponad 15000 promotorów, przedstawicieli handlowych, merchandiserów, konsultantów oraz hostess.
Kanał nowoczesny
Kanał tradycyjny
Kanał HoReCa
Elektromarkety
Beauty
DIY
Apteki
Dyskonty
Stacje paliw
Sieciowe sklepy odzieżowe
Placówki bankowe
Salony samochodowe
Galerie handlowe
Magazyny
Telco
Centra dysktrybucyjno-logistyczne
Hale produkcyjne
Księgarnie
Masz pytania? Napisz do nas:
Realizujemy projekty na każdą skalę, w każdym miejscu i o każdym czasie!
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ASM Sales Force Agency spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Świętokrzyskiej 18, 00-052 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000308860,, NIP: 5252426505 („ASM”) moich danych osobowych w postaci adresu e-mail w celu otrzymywania newsletter’a od ASM.
Jednocześnie oświadczam, iż zostałam/em poinformowana/y przez ASM, zanim wyraziłem/am zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, iż w każdym momencie mogę ją wycofać, a wycofanie przeze mnie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego ASM dokonywał na podstawie mojej zgody udzielonej przed jej wycofaniem.
Zostałem/am również poinformowana/y przez ASM, iż:
1. Administratorem moich danych osobowych jest ASM Sales Force Agency spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Świętokrzyskiej 18, 00-052 Warszawa, KRS: 0000308860, NIP: 5252426505, e-mail sekretariat@asmsalesforce.pl, tel. +48 22 4169696
2. Moje dane osobowe przetwarzane będą w celu przekazywania mi newsletter’a przez ASM na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
3. Moje dane osobowe mogą być przekazywane przez ASM innym podmiotom należącym do Grupy Kapitałowej ASM GROUP posiadających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, których dane znajdują się na stronie www.asmgroup.pl.
4. Moje dane osobowe nie będą przekazywane do żadnego państwa trzeciego ani jakiejkolwiek organizacji mię¬dzynarodowej.
5. Moje dane osobowe będą przetwarzane przez ASM do czasu jej odwołania przeze mnie.
6. Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
7. Mam prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uznam, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji określonego powyżej celu.
9. ASM nie będzie podejmował w sposób zautomatyzowany decyzji wobec moich danych osobowych, w tym nie będzie poddawał ich profilowaniu.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności