ASM Group S.A. jest spółką holdingową, zarządzającą grupą kapitałową, w skład której wchodzą spółki zależne, specjalizujące się w świadczeniu kompleksowych usług wsparcia sprzedaży i outsourcingu. ASM Group S.A. działa na terenie Polski oraz Włoch oraz krajów regionu DACH (Niemiec, Austrii i Szwajcarii). Łącznie na wszystkich rynkach spółki ASM Group S.A. obsługują ponad 1500 Klientów. Akcje spółki od 2016 roku są notowane na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych.
Merchandising wpływa na zachowania konsumenta poprzez sposób prezentacji towaru celem wzbudzenia jego zainteresowania danym produktem, a docelowo zwiększeniem sprzedaży.
Nasze usługi obejmują:
Dzięki współpracy z nami Klient otrzymuje:
Outsourcing jest jednym z najskuteczniejszych sposobów optymalizacji procesów biznesowych. Pozwala na ograniczenie kosztów zarządzania personelem, daje większą elastyczność w prowadzeniu biznesu, odciąża klienta na wielu płaszczyznach.
Outsourcing sił sprzedaży to budowa i zarządzanie zespołami przedstawicieli wspierających sprzedaż oraz administrowanie zespołami prowadzonymi przez klienta.
Zakres usług świadczonych przez spółki Grupy obejmuje:
Zajmujemy się aktywizacją sprzedaży, w tym organizacją akcji promocyjnych mających na celu wsparcie sprzedaży lub promowanie marki, przy wykorzystaniu narzędzi i działań pozwalających na bezpośrednią prezentację produktu/ marki konsumentowi.
Dotyczy to zarówno aktywności przy półce sklepowej, czyli w miejscu, gdzie konsument podejmuje decyzję o zakupie, jak i działań poza miejscem sprzedaży – gdzie potencjalny konsument pracuje, czy spędza wolny czas, tj. ulice, deptaki, plaże, parki, obiekty sportowe, bary, kluby, czy restauracje.
Nasze usługi obejmują:
Specjalizujemy się w analizach sytuacji rynkowej opartej na monitoringu półkowym. Cel to gruntowne badanie rynku oraz wykorzystanie innowacyjnych metod analitycznych.
Nasze atuty w zakresie badań rynkowych to:
Zalety wykorzystania efektów badań marketingowych:
Specjalizujemy się także w badaniach typu „Mystery Shopping” oraz badaniach satysfakcji klienta. Cel to wykorzystanie uzyskanych wyników w praktyce zarządzania.
W ramach badania „mystery shopper” sprawdzamy i monitorujemy m.in.:
Badanie „satysfakcji klienta” ma wpływ na wyniki i sukces firmy. Pozwala m.in. na zapobieganie odejściu stałych klientów i pozyskiwanie nowych.
Badanie daje możliwość obserwacji zachowania w następujących obszarach:
AKWIZYCJE
zakup krajowych podmiotówo podobnym profilu działania, w celu zwiększania udziału w krajowym rynku usług wsparcia sprzedaży
zakup podmiotówo podobnym profilu działań na rynkach zagranicznych
ROZWÓJ ORGANICZNY
zakup krajowych podmiotówo podobnym profilu działania, w celu zwiększania udziału w krajowym rynku usług wsparcia sprzedaży
zakup podmiotówo podobnym profilu działań na rynkach zagranicznych