Aktualności
![](https://www.asmsalesforce.pl/wp-content/uploads/2024/07/2367784335777645645867_s-300x200.jpg)
Czerwcowy koszyk zakupowy z niewielkim spadkiem w skali miesiąca i roku
Ceny podstawowych produktów spożywczych po raz pierwszy od dłuższego czasu nieznacznie spadły. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force
![](https://www.asmsalesforce.pl/wp-content/uploads/2024/06/23454675645665746534_s-300x200.jpg)
Stabilizacja dynamiki wzrostu cen w sieciach handlowych
Wyniki najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency wykazują stabilizację tempa wzrostu cen podstawowych produktów spożywczych. To już trzeci miesiąc z
![](https://www.asmsalesforce.pl/wp-content/uploads/2024/05/236578554256568_s-300x200.jpg)
Auchan wrócił na pozycję lidera najniższych cen
Tempo wzrostu cen wciąż wyhamowuje, ale codzienne zakupy spożywcze nadal drożeją. Dodatkowo coraz większym wyzwaniem dla sieci handlowych jest powrót 5% stawki VAT na podstawowe
![](https://www.asmsalesforce.pl/wp-content/uploads/2024/04/456889098543345766_s-300x199.jpg)
Koniec dominacji Auchan. Biedronka z najtańszym koszykiem zakupów w marcu
Choć w ciągu ostatnich miesięcy wskaźnik inflacji znacznie się obniżył to Polacy wciąż nie odczuwają tego przy codziennych zakupach. Ceny większości produktów spożywczych nadal rosną.
![](https://www.asmsalesforce.pl/wp-content/uploads/2024/03/326787687634437898_s-300x200.jpg)
Średni koszyk zakupowy w 2023 roku podrożał o 2,4%
Średnia wartość koszyka zakupowego w 14 analizowanych sieciach handlowych w Polsce wzrosła od stycznia do grudnia 2023 roku o blisko 6,5 zł, czyli 2,4%. To
![](https://www.asmsalesforce.pl/wp-content/uploads/2024/03/4897536489567896_s-300x168.jpg)
Koszyk zakupowy w lutym prawie na tym samym poziomie co przed rokiem
Żywność w polskich sklepach wciąż drożeje, ale nieco wolniej niż w poprzednich miesiącach. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales