Aktualności

W kwietniu podstawowe produkty FMCG podrożały względem marca 2020 r. Rekordowo drogie e-grocery zwiększyło dystans do sklepów stacjonarnych (które obniżyły ceny). Zestawienie rok do roku wykazało wzrost cen wszystkich kategorii produktowych we wszystkich kanałach sprzedaży. Eksperci ASM Sales Force Agency po raz czwarty w 2020 r. zbadali ceny przykładowego zestawu podstawowych produktów FMCG. Wartość uśrednionego […]

Susza, zawirowania klimatyczne, pandemia, a więc i brak rąk do zbiorów… Jak obecna sytuacja odbije się na kondycji i dostępności jednego z najbardziej ulubionych owoców Polaków? Czy będą w tym roku truskawki, i czy będzie nas na nie stać? Zapraszamy do lektury opinii naszych ekspertów na łamach portalu Wiadomości Handlowe

Od ponad roku ASM Sales Force Agency prowadzi badania hipotetycznego koszyka zakupowego. Praktycznie od pierwszego raportu ASM SFA, e-grocery deklasuje konkurentów pod względem wysokości cen – zakupy online są zdecydowanie najdroższe. A jednocześnie analizy instytutów badawczych (GfK, GUS czy Nielsen) wykazują, że cieszą się one rosnącą popularnością. W zabieganej codzienności sprzed czasów pandemii Polacy doceniali komfort dowozu wybranych […]

Zapisz się do naszego newslettera