Aktualności

Sierpniowy raport koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency Przed powrotem do szkół średnie ceny towarów szybkozbywalnych wzrosły o ok. 1 proc. miesiąc do miesiąca Sierpień 2020 droższy niż lipiec 2020, ale tańszy niż drugi miesiąc wakacji przed rokiem W porównaniu rok do roku zdrożały głównie produkty wymagające przechowywania w warunkach chłodniczych, za to wyraźnie potaniały […]

Najnowsze badanie koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency wykazało, że ceny podstawowych produktów FMCG w pierwszym miesiącu wakacji spadły. Gdzie kupowaliśmy najkorzystniej, a gdzie koszyk zakupowy w lipcu 2020 kosztował więcej? Wartość uśrednionego koszyka zakupowego była w lipcu niższa niż w czerwcu o 0,85 zł, czyli wyniosła 229,01 zł (wobec 229,86 zł przed miesiącem). Najdrożej […]

Według Badań Mystery Shopping Providers Association, stowarzyszenia będącego jednym z największych dostawców usług Tajemniczego Klienta, za niemal 70% przypadków utraty klienta odpowiada niewłaściwa obsługa. Firmy coraz częściej decydują się na analizę zadań zakupowych przy pomocy specjalistów. Zastanawiasz się, na czym dokładnie polega praca tajemniczego klienta? Jakiego wynagrodzenia można spodziewać się za wykonanie tego typu zlecenia? […]

Zapisz się do naszego newslettera