Doświadczenie zakupowe klienta – jaką rolę odgrywa?
Do 2020 r. doświadczenie zakupowe ma stać się ważniejsze od samego produktu, a nawet jego ceny.
– W nowej rzeczywistości dotychczasowy sprzedawca przestaje jedynie sprzedawać. Jest doradcą konsumenta i wprowadza go w świat marki. – mówi Patryk Górczyński, dyrektor zarządzający ASM Sales Force Agency w artykule poświęconym najnowszym trendom w handlu offline i online na łamach Rzeczpospolita: rola doświadczenia zakupowego
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ASM Sales Force Agency spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Świętokrzyskiej 18, 00-052 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000308860,, NIP: 5252426505 („ASM”) moich danych osobowych w postaci adresu e-mail w celu otrzymywania newsletter’a od ASM.
Jednocześnie oświadczam, iż zostałam/em poinformowana/y przez ASM, zanim wyraziłem/am zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, iż w każdym momencie mogę ją wycofać, a wycofanie przeze mnie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego ASM dokonywał na podstawie mojej zgody udzielonej przed jej wycofaniem.
Zostałem/am również poinformowana/y przez ASM, iż:
1. Administratorem moich danych osobowych jest ASM Sales Force Agency spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ulicy Świętokrzyskiej 18, 00-052 Warszawa, KRS: 0000308860, NIP: 5252426505, e-mail sekretariat@asmsalesforce.pl, tel. +48 22 4169696
2. Moje dane osobowe przetwarzane będą w celu przekazywania mi newsletter’a przez ASM na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
3. Moje dane osobowe mogą być przekazywane przez ASM innym podmiotom należącym do Grupy Kapitałowej ASM GROUP posiadających siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, których dane znajdują się na stronie www.asmgroup.pl.
4. Moje dane osobowe nie będą przekazywane do żadnego państwa trzeciego ani jakiejkolwiek organizacji mię¬dzynarodowej.
5. Moje dane osobowe będą przetwarzane przez ASM do czasu jej odwołania przeze mnie.
6. Mam prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
7. Mam prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy uznam, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji określonego powyżej celu.
9. ASM nie będzie podejmował w sposób zautomatyzowany decyzji wobec moich danych osobowych, w tym nie będzie poddawał ich profilowaniu.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności