ASM Sales Force Agency

Jak sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pisze Business Insider

Mimo najwyższej od 20 lat inflacji, ceny popularnych produktów w koszyku zakupowym, analizowanym przez ekspertów ASM Sales Force Agency spadły w sierpniu o 3% w skali roku. Dziennikarze Business Insider opisują, jak sieci handlowe próbują minimalizować skutki inflacji dla klientów.

Minimalizowanie skutków inflacji dla społeczeństwa przez sieci handlowe

W artykule przygotowanym przez Business Insider czytamy, że sieci handlowe najwyraźniej postanowiły złagodzić nieco wzrost cen dla klientów, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, np. takich jak „Back to school”. Średnie ceny analizowanych produktów spadły w sierpniu zarówno względem lipca tego roku jak i sierpnia zeszłego roku. Dane zebrane przez analityków ASM Sales Force Agency, przytaczane przez autora artykułu wskazują, że w 9 na 11 sieci objętych badaniem, ceny w sierpniu br. były niższe niż w lipcu. W dalszej części artykułu poznajemy skalę spadków odnotowanych w poszczególnych sieciach objętych badaniem. Portal opisuje także przyczyny i sposoby na łagodzenie skutków inflacji zaprezentowane w najnowszym Badaniu i Raporcie Koszyk Zakupowy®. Z artykułem portalu Business Insider można zapoznać się tutaj.

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.