Trade marketing zdobył renomę jednej z najskuteczniejszych gałęzi marketingu. Jednak wiele osób wciąż nie potrafi wykorzystać w pełni jego potencjału. Wybierając starsze, mniej innowacyjne formy promocji, przegrywają z konkurencją.
Rolą ASM Sales Force Agency jest wspieranie naszych klientów w efektywnej sprzedaży i zwiększenia widoczności produktów w sklepach. Dlatego wraz z partnerami, XBS Group oraz kreatywną agencji marketingowej 360° Advalue, zorganizowaliśmy kolejne warsztaty poświęcone innowacyjnemu zarządzaniu kampaniami trade marketingowymi.
Gościem specjalnym spotkania był Robert Sieńko, współautor jedynego portalu poświęconego materiałom wspierającym sprzedaż w punkcie detalicznym.
Eksperci ASM SFA rozłożyli na czynniki pierwsze skuteczną kampanię POS. Paweł Waśko i Zbigniew Sierocki podkreślali jak ważną rolę odgrywa wybór partnera i dobrze zdefiniowany brief, jakich należy spodziewać się barier oraz na których systemach informacyjnych najlepiej polegać.
Przedstawiciele Advalue omówili na przykładzie praktycznych case’ów jak wygląda kampania trade’owa z punktu widzenia agencji reklamowej. Z kolei eksperci XBS Group, skoncentrowali się na analizie zarządzania łańcuchem dostaw.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom warsztatów i już zapowiadamy, że pracujemy nad agendą kolejnego spotkania. Jeśli są jakieś zagadnienia czy problemy w prowadzeniu kampanii trade marketingowych, które spędzają Państwu sen z powiek, to zapraszamy do kontaktu. W czasie następnego warsztatu postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania.
Magazyn Hurt i Detal dokonał analizy sytuacji na rynku kosmetyków i chemii gospodarczej. Jak branża podsumowuje 2020 rok i jakie są prognozy dla tego sektora na najbliższe miesiące? O komentarz Redakcja poprosiła Dorotę Sobieraj – National Sales Manager ASM Sales Force Agency. Rynek kosmetyczny – trendy w 2021 Rynek kosmetyków i chemii gospodarczej rokrocznie […]
Pandemia COVID-19 miała w ubiegłym roku ogromny wpływ nie tylko na branżę retail, lecz także na nawyki konsumentów. Zmieniły się modele zakupowe Polaków, którzy zaczęli też zwracać uwagę na inne kategorie i produkty spożywcze. Dorota Sobieraj, National Sales Manager w ASM Sales Force Agency, na łamach magazynu Hurt i Detal opowiedziała m.in. o tym, […]