Okiem eksperta – optymalna oferta na sezon grillowy

Jak przygotować ofertę na sezon grillowy?

Chcesz dowiedzieć się, jak najlepiej przygotować ofertę na sezon grillowy? Nasz ekspert, Paweł Waśko, Szef Działu Merchandisingu w ASM Sales Force Agency, radzi w rozmowie z magazynem HURT & DETAL:

„W tym przypadku doskonale sprawdzi się cross-merchandising, czyli stworzenie ekspozycji tematycznej, gdzie w jednym miejscu będzie znajdować się większość produktów, którymi w tym czasie mogą być zainteresowani klienci. Należy bowiem zaznaczyć, że asortyment grillowy jest często kupowany przez klientów impulsowo, dlatego warto zasugerować im co powinni nabyć. W tym przypadku mogą nam pomóc materiały POS” – komentuje Paweł Waśko

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.