Piotr Witkowski, ekspert ds. innowacji w ASM Sales Force Agency, został zaproszony przez Polską Agencję Prasową do skomentowania najważniejszych wydarzeń w świecie handlu w 2018 roku.
W wywiadzie nasz ekspert podkreślał, że coraz silniejszy wpływ technologii zarówno na handel online i offline, którego byliśmy świadkami w ostatnich miesiącach, w Nowym Roku będzie jeszcze bardziej widoczny. Usługa „click and collect”, sklepy typu Go, a także zastosowanie AI i robotyzacji to tylko niektóre z przykładów wpływu rozwoju nowych technologii na handel przytoczonych przez Piotra Witkowskiego.
Zapraszamy do lektury artykułu na podstawie wywiadu udzielonego PAP na portalu dlahandlu.pl
Magazyn Hurt i Detal dokonał analizy sytuacji na rynku kosmetyków i chemii gospodarczej. Jak branża podsumowuje 2020 rok i jakie są prognozy dla tego sektora na najbliższe miesiące? O komentarz Redakcja poprosiła Dorotę Sobieraj – National Sales Manager ASM Sales Force Agency. Rynek kosmetyczny – trendy w 2021 Rynek kosmetyków i chemii gospodarczej rokrocznie […]
Pandemia COVID-19 miała w ubiegłym roku ogromny wpływ nie tylko na branżę retail, lecz także na nawyki konsumentów. Zmieniły się modele zakupowe Polaków, którzy zaczęli też zwracać uwagę na inne kategorie i produkty spożywcze. Dorota Sobieraj, National Sales Manager w ASM Sales Force Agency, na łamach magazynu Hurt i Detal opowiedziała m.in. o tym, […]