ASM Sales Force Agency

Jak skutecznie przyciągnąć uwagę klientów – Paweł Waśko w Hurt&Detal

 

„Walka o uwagę klientów zaczyna się na progu sklepu a kończy przy kasie, gdzie finalizują oni swoje zakupy. To wyjątkowo ważna lokalizacja” – komentuje dla Hurt&Detal Paweł Waśko, Group Account Manager ASM Sales Force Agency. Autor artykułu analizuje różne sposoby eksponowania produktów na linii kas. Obecny etap pandemii powoduje, że część klientów wraca ze sklepów online do sklepów stacjonarnych. Właściwa ekspozycja towarów nigdy nie była ważniejsza.

Nowe zasady obowiązujące w strefie kas

Z artykułu opublikowanego w portalu Hurt&Detal dowiadujemy się o zasadach obowiązujących w strefie kas, autor materiału porusza także tematykę impulsywnych zakupów, dokonywanych właśnie na chwilę przed wyjściem ze sklepu. Tak zwane impulsowe kategorie produktów, takie jak słodycze, muszą na nowo zachęcić konsumentów do zakupów. Paweł Waśko, ekspert ASM Sales Force Agency zwraca uwagę, że klienci w strefie kas spędzają sporo czasu i warto go wykorzystać do właściwego zaprezentowania wybranych produktów. Zwłaszcza, że miejsce dostępne do ich wyeksponowania jest z reguły dość ograniczone. Towary muszą więc być dobrze widoczne i łatwo dostępne, warto zadbać też o właściwy kolor mebli sklepowych, gdyż ten czynnik także ma wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez klientów. Umieszczenie produktu przy kasie może zwiększyć jego sprzedaż o 20-50% – zwraca uwagę Paweł Waśko w artykule, który można przeczytać tutaj.

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.