ASM Sales Force Agency

Trzecie badanie koszyka zakupowego za nami

 

Badanie koszyka zakupowego maj 2019

Maj to trzeci miesiąc ogólnopolskiego badania koszyka zakupowego ASM SFA, które regularnie weryfikuje 40 tych samych produktów w 50 sklepach stacjonarnych i jednym e-commerce, należących do 11 najpopularniejszych sieci FMCG.

Sieć sklepów Auchan może pochwalić się najtańszym koszykiem produktów (214,34 zł) w długoterminowej perspektywie. Bezapelacyjnie drugi koniec listy zajmuje sklep online, który w każdym miesiącu odnotowywał najdroższy koszyk zakupowy (253,88 zł). Sklepami, którym najbliżej jest do pozycji Auchan są Kaufland (222,81 zł), Biedronka (223,82 zł), Tesco (225,34 zł) oraz E.Leclerc (225,85 zł).

Analiza Pulsu Biznesu: PB: Koszyk zakupowy ASM SFA

 

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.