18 czerwca 2019

Trzecie badanie koszyka zakupowego za nami


Maj to trzeci miesiąc ogólnopolskiego badania koszyka zakupowego ASM SFA, które regularnie weryfikuje 40 tych samych produktów w 50 sklepach stacjonarnych i jednym e-commerce, należących do 11 najpopularniejszych sieci FMCG.

Sieć sklepów Auchan może pochwalić się najtańszym koszykiem produktów (214,34 zł) w długoterminowej perspektywie. Bezapelacyjnie drugi koniec listy zajmuje sklep online, który w każdym miesiącu odnotowywał najdroższy koszyk zakupowy (253,88 zł). Sklepami, którym najbliżej jest do pozycji Auchan są Kaufland (222,81 zł), Biedronka (223,82 zł), Tesco (225,34 zł) oraz E.Leclerc (225,85 zł).

Analiza Pulsu Biznesu: PB: Koszyk zakupowy ASM SFA

 

Zapisz się do naszego newslettera