Jesteśmy odpowiedzialni społecznie! Poznaj nasze działania CSR:
Jako firma odpowiedzialna społecznie działamy nie tylko biznesowo, ale także angażujemy się w CSR. Zdecydowaliśmy się wesprzeć Fundację Najsłodsi Michała Figurskiego, mającą na celu propagowanie wiedzy o cukrzycy, o jej przyczynach, możliwościach diagnostycznych, a także o jej leczeniu i życiu z nią.
Cukrzyca jest chorobą podstępną, a przy tym bardzo popularną. Może dopaść każdego, bez względu na płeć, wiek, budowę ciała i tryb życia. Diagnoza to jednak nie wyrok, czego dowodem jest założyciel fundacji – Michał Figurski, oraz grono ambasadorów – artystów, polityków, naukowców.
Dlatego w tym roku zrezygnowaliśmy m.in. z firmowych prezentów świątecznych, a zaoszczędzone fundusze przekazaliśmy na rzecz Najsłodszych. Będziemy promować działania fundacji, m.in. organizując firmowe eventy, spotkania z ambasadorami fundacji, a nawet badania pracowników. My sami już pokazaliśmy chorobie „środkowy palec” – jedna kropla krwi może tak wiele zmienić!
Zachęcamy do kontaktu z naszą National Sales Manager, Dorotą Sobieraj (tel. +48 505 089 333, email: d.sobieraj@asmsalesforce.pl)!
A tu relacja z Koncertu za Jedną Kroplę Krwi: Najsłodszy Koncert Ponad Podziałami
Magazyn Hurt i Detal dokonał analizy sytuacji na rynku kosmetyków i chemii gospodarczej. Jak branża podsumowuje 2020 rok i jakie są prognozy dla tego sektora na najbliższe miesiące? O komentarz Redakcja poprosiła Dorotę Sobieraj – National Sales Manager ASM Sales Force Agency. Rynek kosmetyczny – trendy w 2021 Rynek kosmetyków i chemii gospodarczej rokrocznie […]
Pandemia COVID-19 miała w ubiegłym roku ogromny wpływ nie tylko na branżę retail, lecz także na nawyki konsumentów. Zmieniły się modele zakupowe Polaków, którzy zaczęli też zwracać uwagę na inne kategorie i produkty spożywcze. Dorota Sobieraj, National Sales Manager w ASM Sales Force Agency, na łamach magazynu Hurt i Detal opowiedziała m.in. o tym, […]