Aktualności

Zdrowo, a także funkcjonalnie, ekologicznie i naturalnie, z oznaczeniem „bio” i czystą etykietą – tego poszukują Polacy. Coraz więcej osób chce prowadzić zdrowy tryb życia i dobrze się odżywiać. W odpowiedzi na trendy producenci żywności przygotowali szeroki asortyment, dostosowany do potrzeb i wymagań świadomego konsumenta. Raport dotyczący zdrowej żywności   Jak komentuje Paweł Waśko, Group […]

  Baterie na sklepowych półkach Baterie potrafią generować spory zysk – są kategorią impulsową o dużej wartości, która ciągle rośnie. Przynosi ona sporą marżę, choć ma swoją specyfikę sprzedaży. Klient rzadko planuje zakup baterii wchodząc do sklepu, częściej przypomina sobie o tym produkcie przy okazji innych sprawunków. Dlatego tak ważna jest przemyślana ekspozycja baterii, dostosowana […]

Jak pokazuje styczniowy raport koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency, początek roku przyniósł odczuwalny wzrost cen podstawowych produktów FMCG. Średnia wartość koszyka zakupowego wyniosła 231,72 zł (o 3 zł, czyli 3,23 proc. więcej niż w grudniu 2019). Najdroższy kanał e-grocery jeszcze bardziej zwiększył dystans do sklepów stacjonarnych. Badanie cen produktów FMCG – raport ASM SFA […]

Zapisz się do naszego newslettera