ASM Sales Force Agency

Rozszerzone badanie koszyka zakupowego

Średnia wartość koszyka zakupowego w sklepach e-grocery

Wraz z lipcową edycją raportu koszyka zakupowego postanowiliśmy rozszerzyć zakres badania o kanał e-grocery w Polsce, dlatego sprawdziliśmy także ceny w 4 sklepach online. W ostatnim badanym miesiącu rozszerzone badanie koszyka zakupowego wykazało, że wirtualne hipermarkety okazały się być droższe od pozostałych badanych sieci. Łącznie osiągnęły średnią wartość koszyka zakupowego w wysokości 258,24 zł, podczas gdy najdroższy sklep stacjonarny – Makro był tańszy od tej sumy o prawie 4 proc. (248,30 zł).

Zobacz też, jak kształtowało się Badanie i Raport Koszyk Zakupowy® w kwietniu 2021 roku – Koszyk Zakupowy kwiecień 2021.

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.