ASM Sales Force Agency

Zakupy w kwietniu potaniały – raport koszyka zakupowego

 

Badanie koszyka zakupowego kwiecień 2019

Eksperci ASM Sales Force Agency postanowili sprawdzić ceny produktów na co dzień goszczących w koszykach zakupowych przeciętnego Polaka. Do badania wytypowano 10 najpopularniejszych sieci branży FMCG z kanału tradycyjnego oraz jedną sieć reprezentującą kanał e-grocery. Z każdej z sieci wybrano po 5 placówek – łącznie zbadano 50 punktów sprzedażowych w 12 miastach.

Wyniki kwietniowego badania koszyka zakupowego

Zobacz, ile wynosiła średnia wartość wartość koszyka zakupowego Polaka w kwietniu 2019:

koszyk zakupowy kwiecień 2019

Redakcja Puls Biznesu przeanalizowała wyniki raportu: Raport koszyka zakupowego kwiecień 2019

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.