ASM Sales Force Agency

Podsumowanie badań koszyka zakupowego w Q2

Raport koszyka zakupowego czerwiec 2019

Czerwcowy raport koszyka zakupowego zamknął również Q2

raport koszyka zakupowego czerwiec 2019

To czas podsumowań, a zatem i my spojrzeliśmy na koszyki zakupowe Polaków z perspektywy ostatnich trzech miesięcy. Bez zmian, najwyższe miejsce rankingu przypadło sklepowi online Frisco.pl, gdzie średnia cena koszyka okazała się najwyższa – 254,94 zł. Sieć sklepów typu cash and carry Selgros odnotowała kwotę prawie 8 proc. niższą od Frisco.pl – 234,79 zł. Z kolei sieć Auchan, gdzie Polacy w ostatnim kwartale mogli kupić najtańsze produkty dzieli od Frisco.pl ponad 14 proc. (217,87 zł).

Sprawdź również badanie koszyka zakupowego maj 2019.

Warte uwagi

Dedykowany zespół ekspertów przystępuje do oceny projektu pod kątem wszystkich potrzeb i analizuje możliwe ścieżki prowadzenia projektu z możliwie jak największym, możliwym wykorzystaniem narzędzi, jakie dostarcza nam aplikacja DataSense.